Saturday, June 26, 2010

hari ini...

hari ini saya kene pergi buat medical checkup...
hari ini saya kene pergi tengok rumah baru saya...;(
hari ini saya berjumpa dengan buah hati saya..;))
hari ini hidup saya ade yg ceria dan ada yg duka... alhamdulillah...

so far so good.. medical checkup semua berjalan lancar.... saya juga berpuas hati kerana mendapat rumah yang sebesar alam tu.. milik saya seorang.. ye.. terima kasih company tercinta ku... wekss.. tapi adakah anda mengerti perasaan saya yang saya sangat lah takut untuk tinggal seorang di rumah yang indah lagi besar itu.. huhu.. masalah yg agak rumit ye untuk saya.. tapi tape.. dugaan mematangkan seseorang... ye.. alhamdulillah..=)

untuk atok kesayangan saya.. terima kasih ye sebab sudi teman saya pegi buat medical checkup semua... terima kasih juga sebab sudi balik dr PD yg indah lg permai itu untuk saya.. i lebiu la atok otomen ku.. wink.. wink..

untuk diri saya sendiri.. selamat memulakan alam pekerjaan yang penuh cabaran dan dugaan.. aminn..=)

4 comments:

Y&D said...

d'manakah anda b'kerja?
bydaway good luck ;)

sharina idora said...

sbr ea yana..
jgn takot dok uma sowg2....
tk cre k syg... =)

Yana Farinha said...

diana :
hee tq2..=))

Yana Farinha said...

iena :
huhu baikkkkkkkkkk...
iena doakan yana ey..
tq sayang..
=)