Sunday, June 13, 2010

result...

dengan ini secara jaya dan rasminya saya telah berjaya menamatkan pengajian di Politeknik Port Dickson.. wah3.. ayat nak skema plak. huhu.. terima kasih ibu abah yang banyak memberi wang hehehe.. terima kasih pensyarah-pensyarah yang mengajar ( sorry la kalau kadang2 tu terkutuk.. itu lumrahhuhu).. terima kasih kawan-kawan.. sori kalau kadang2 tu tergaduh pasal esaimen kan... terima kasih affiq yg selalu menjadi mangsa untuk fotostat itu ini, belikan itu ini.. i lebiu la .....

tak sangka pulak boleh dapat pointer 3.82 dengan cara belajar yg main-main.. naseb je ni..tp syukur jugak la.hehe..tido pon lg banyak dari belajar... org stay up aku tido .. huhu.. orang buat esaimen.. aku kuar dating... heee.. tp tak sangka usaha aku bangun awal di penghujung sem membuahkan hasil. hehe...=)

tahniah kepada sume coursemate yg dapat AKJ dan akan dapat pingat ye time konvo nnt.. tahniah korang... yg tak dapat pon tape.. asalkan lulus pon da alhamdulillah...=)

4 comments:

nama said...

congrate yana
thanx share info
=D

selipar hijau said...

azie :
sesama... thniah untuk azie jugak

MR.ROMEO said...

tahniah...

selipar hijau said...

mr romeo :

thnks !! ngee~~~